Serwis
Serwis gwarancyjnyUrządzenia nasze posiadają 24 miesięczną gwarancję na terenie polski.
W przypadku jakichkolwiek problemów (a zdarza się to niezwykle rzadko) należy skontaktować się z naszym Centrum Serwisowym:
ABC Elektronik Wacław Bielański
35-503 Rzeszów, ul. Dębicka 47 A
Tel. +48 601 514 694, e-mail: serwis@abctel.pl
Wady zauważone w okresie gwarancji należy zgłaszać w Centrum Serwisowym pod nr tel.: +48 601 514 694 oraz e-mailem: serwis@abctel.pl niezwłocznie, tj. nie później niż w terminie 14 dni od ich wykrycia. Centrum serwisowe czynne jest od poniedziałku do piątku od 9 do 17, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy. Zgłaszając wadę za pośrednictwem Centrum Serwisowego Kupujący uzyska szczegółowe informacje dotyczące procedury serwisowej, w tym danych adresowych, oraz ewentualnych innych informacji dotyczących przebiegu procesu reklamacji.
Co należy przygotować do zgłoszenia serwisowego wysłane e-mailem?
Zgłoszenie serwisowe:
– model urządzenia – ECO –
– opis usterki, problemu –
Jak przygotować przesyłkę:
- Urządzenie powinno być w oryginalnym opakowaniu (najbezpieczniejsza forma).
- W przypadku braku oryginalnego opakowania urządzenie powinno być tak zabezpieczone aby nie zostało w transporcie uszkodzone. W tym przypadku klient ponosi odpowiedzialność za bezpieczne dostarczenie urządzenia do serwisu w stanie nie uszkodzonym. W przypadku uszkodzenia sprzętu z powodu złego lub nie właściwego zapakowania – serwis nie ponosi odpowiedzialności.
- Urządzenie powinno być czyste i suche.
- Do pudełka należy włożyć – dowód zakupu (może być kopia), kartę gwarancyjną.
- Najlepiej na końcu pudełko okleić taśmą samoprzylepną lub folią streczową aby zabezpieczyć krawędzie i połączenia pudełka przed przypadkowym otwarciem.
W przypadku pytań, wątpliwości zapraszamy do kontaktu: serwis@vividi.pl